۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

تنیس روی میز قهرمانی - قطر؛

نوجوانان هم از صعود بازماندند

نوجوانان هم از صعود بازماندند

تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان پسر و دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا را واگذار کردند و از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات باز ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌ های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در قطر جریان دارد و در چارچوب روز دوم این مسابقات امروز شنبه در رده سنی نوجوانان تیم پسران ایران در مصاف با ژاپن متحمل شکست 3 بر صفر شد و تیم دختران نیز با همین نتیجه مقابل تایلند تن به شکست داد.

این نتایج در حالی برای نوجوانان پسر و دختر ایران رقم خورد که این دو تیم در دیدارهای نخست نیز به ترتیب مقابل سریلانکا و قزاقستان متحمل شکست شده بودند. بر این اساس تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان پسر و دختر ایران با متحمل شدن دو شکست از مجموع دو دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، از صعود به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها باز ماندند. این دو تیم دیدارهای خود برای کسب عنوان نهم به بعد دنبال خواهند کرد.

پیش از این نیز تیم‌های تنیس روی میز جوانان پسر و دختر هم با شکست برابر حریفان از صعود به جمع هشت تیم برتر بازمانده بودند. این دو تیم نیز امروز دیدارهای خود را برای کسب عنوان‌های نهم به بعد دنبال می‌کنند.

کد خبر 2126511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha